DISKRETION

Vi skickar alltid med diskreta paket med diskret avsändare till ditt Schenker-ombud. Du kan själv välja vilket ombud du vill ha det levererat till innan du avslutar ditt köp. Du får sms-avisering när ditt paket är framme hos ditt ombud. ( Som avsändare kommer det att stå ”NI Trading AB” )

 

LEVERANS
Vår leveranstid är normalt 2-6 arbetsdagar (må-fre) efter att vi mottagit din beställning. Om din leverans dröjer, kontakta oss per mail eller ring vår kundtjänst på 08-410 344 27.
SPÅRNING AV PAKET
Du kan söka ditt paket med hjälp av spårningsnumret du fick per mail. Om du ej får någon information om ditt paket så prova lite senare så skall du kunna se vart just ditt paket befinner sig. Detta oftast på att speditören ej scannat in ditt paket eller ej har uppdaterat sina system.
OUTLÖST PAKET
Ibland händer det att en kund av någon anledning inte kan eller hinner hämta ut sitt paket. När detta inträffar så tar vi ut en avgift på 250 kr för att täcka de kostnader vi haft i samband med beställningen. Detta är ingen straffavgift utan det täcker precis våra kostnader för returfrakt etc.
 
SKADAT PAKET
Om ditt paket är skadat när du ska hämta ut det hos ditt ombud ska du påtala det för ombudet direkt och eventuellt vägra ta emot paketet om det är stora skador. Om du tar ut paketet så fotografera det så att du kan reklamera det till ditt ombud om det skulle vara något som är sönder. Be även ombudet att fotografera paketet. Kontakta oss på kundtjänst på hjälper vi dig.
FELAKTIG BESTÄLLNING ELLER NÅGOT SOM SAKNAS
Om något saknas i ditt paket eller om du har fått fel vara, kontakta oss så snart du upptäcker felet. Kontakta oss på kundtjänst så hjälper vi dig. Uppge order nummer och vad som är fel.
ÅNGRAR KÖPET OCH PAKET ÄR PÅ VÄG 
Om du ångrar ditt köp innan du har hämtat ut ditt paket, ber vi dig ändå att hämta ut det och skicka tillbaks det till oss. Du står själv för returkostnaden. Om du ej tar ut paketet så går tillbaks till oss och du kommer att bli debiterad för outlöst paket.